Nadina

Nadina

Thursday 21 April 2016

Poem despre o dragoste nemărturisită...














Mie îmi plac ochii tăi
deoarece privindu-i
ei multe îmi zic,
ţie îţi plac, dragul meu,
paşii mei pe nisip...

Păşim alături,
nu mă ţii de mână
suntem sau nu suntem
totuşi, împreună?

Mă prefac că nu ştiu,
aştept să-ţi dregi glasul
în noaptea aceasta
parc-ai mărit pasul...

Încerc să-mi ţin ritmul,
să nu-mi pierd măsura
îmi plac perfecte
ca-ntr-un poem,
nu inegale, aiurea...

Inima bate,
tic-tac întruna
cufundaţi în tăcere
privim din când în când
luna...

Zâmbim formal,
prea multă regie
ce ne reţine din fericirea
ce-ar trebui să fie?

Acum o secundă
m-ai luat de mână,
inima-mi zvâcneşte
parc-ar fi nebună.

Mă cuibăresc cuminte
la pieptul tău,
mereu cu întrebarea:
ce rol am eu?

din volumul "Tu,Dor..." - Szakacs Nadina Maria 


No comments:

Post a Comment