Nadina

Nadina

Saturday 23 April 2016

Din biblioteca rândurilor mele...















Din biblioteca rândurilor mele
încerc cum ştiu mai bine
să te zugrăvesc,
să-ţi pun în valoare 
ochii şi sufletul,
fiindcă cu acestea
îmi readuci zilnic
zâmbetul...

De pe acele rafturi cândva prăfuite,
astăzi zâmbesc fotografii înrămate
şi vreau să ştii că tu te regăseşti în toate.

Din biblioteca gândurilor mele,
mi-am făcut leagăn
pentru zilele în care
nu eşti aici,
iar neliniştea 
îmi dă târcoale...

Din biblioteca rândurilor mele,
iubitul meu, mereu tu mă ridici
mă vindeci de absenţa ta
şi mâinile-ţi 
prin al meu păr trecute
sunt semne de carte
mai aparte...

Eşti aici:
în rânduri,
în gânduri.
Sunt în braţele tale,
iubitul meu
cuvintele noastre de dragoste
formează neştiutoare
o bibliotecă vie şi mare. 

din volumul "Tu,Dor..." - Szakacs Nadina Maria 

No comments:

Post a Comment