Nadina

Nadina

Tuesday 15 October 2013

Te regăsesc în alergare...
















A fost un pas,
ce-a început cu tine...
şi-n acest ritm
mi-a fost dat să te recunosc...
când sunt confuză
tu ştii bine:
îmi risipesc îndoielile - prin tine...


Alerg...
fiind singura activitate,
care mă face - astăzi,
să te simt de mine-aproape...


Îmi ghidez paşii
prin oraşul,
Unde, cândva, ţi-aveai
şi tu - sălaşul...


Iar toată această determinare
are ca fond, o dragoste, pe care
nu pot s-o uit,
cu care, am înţeles demult -
nu pot lupta...
dar ştiu, că dacă îmi doresc,
sporesc prin ea!


Alerg...
şi îmi bat paşii
pe cărări demult uitate...
Azi frunze cad,
nu pot decât să-ţi mulţumesc
că m-ai ghidat cândva...
şi-ţi sunt recunoscătoare
că la cârma propriei vieţi,
e astăzi - în integritate -
doar persoana mea...


Te regăsesc în alergare
şi asta mi-este astăzi alinarea,
doar astfel liniştea mi-o potolesc,
încredinţată fiind,
dacă am să te mai întâlnesc,
la unison cu tine,
pasul am să mi-l măresc...

No comments:

Post a Comment