Nadina

Nadina

Saturday 29 April 2017

Când clopotele bat de mai...


















Sub ce streşini îmi stai
când clopotele bat de mai
şi sub ce parfum încă
încerci să zideşti dragostea
în stâncă?

Am plâns, am râs
şi totul mi-a părut
un vis şi m-am convins
doar când te-ai arătat
în primele zile de mai,
ştiam că-n dragoste
o să mai stai...

Cu toată forţa-mi
te cuprind
şi inimile
au acelaşi ritm,
adorm strângându-te
la piept
şi parc-aş vrea
tot mai să fie
când o să mă deştept.

Au înflorit din abundenţă
irişii, bujorul, liliacul
şi lăcrămioarele
pe dinaintea porţii
îşi fac veacul.
Suntem cu toţii
ca-ntr-un târziu acasă,
ce ne mai pasă?

Când soare,
când plouă,
când amândouă.
Mi-e atât de bine
cu tine
şi-s zilele de mai
tot mai senine...

din volumul "Note de primăvară"

No comments:

Post a Comment