Nadina

Nadina

Sunday 13 November 2016

Trei rânduri de mărgele...


















Mai am de la tine numai atât
trei rânduri de mărgele
ce le port la gât.
Iubitul meu, vin vremuri grele
şi genele îmi plâng,
oricât aş vrea să urc pe ele
în calea-mi mă poticnesc,
oricât aş vrea să glăsui
te iubesc
e-atât de firesc - nefiresc...

Şi-n graba clipelor 
s-au destrămat şi ele
şi-au mai rămas
doar două rânduri de mărgele.
Privesc nostalgică la şirul
ce degrab' s-a destrămat,
ne-a fost sortit să ne-amintim
unul de celălalt,
e clar că ne iubim!

Şi plouă
şi-mi pare fericirea
o reţetă nouă.
Din două rânduri de mărgele
mi-a mai rămas doar un şirag
şi-ţi mărturisesc drept:
mi-e cel mai drag,
fiindcă el poartă clipele
când te aştept...

Nemăsurate
mi s-au părut
şiragurile de mărgele toate.
Mă tem, în orice clipă m-aştept
şi cel din urmă drag şirag să pierd,
dar mai există o speranţă
atâta timp cât ne iubim
şi mai suntem încă în viaţă...

din volumul "Întâlniri"

No comments:

Post a Comment