Nadina

Nadina

Sunday 8 May 2016

Nu am uitat cum e să fii om...














Azi dorm liniştit
la umbra unui pom
şi n-am uitat
de-a lungul acestei vieţi
cum e să fii om. 
Mi-aduc aminte-n toate
cât îmi e măsura,
de-a lungul vieţii 
am experimentat 
pe rând
dragostea şi ura
şi amândouă
m-au durut 
peste măsură,
adeseori
eu am simţit
că viaţa-i numai zgură.
Nu am uitat
cum e să fii om,
cum au tras toţi
de mine-n stânga
şi în dreapta.
Nu am uitat 
că pe pământ 
până la cer
n-am cunoscut
dreptatea
şi mai sper.
Azi mi-am făcut culcuş,
la patul tinereţii
şi al bătrâneţii
aş vrea prieten
să îmi stea un căţeluş.
Fiindcă ce-avem
mai de preţ
dintre toate
decât un prieten
şi la căpătâi - 
o carte?

din volumul "Tu, Dor..." - Szakacs Nadina Maria
photo credit: Jim Daly

No comments:

Post a Comment