Nadina

Nadina

Sunday 20 September 2015

Monolog II

"Cu fiecare unduire, îţi sunt tot mai aproape. M-au ghidat nopţi la rând, luna şi stelele. M-au călăuzit spre ceea ce mă chema inima. Şi-am străbătut lumea în lung şi-n lat ca să te recapăt. N-am crezut că voi ajunge la timp. Uneori am crezut că odată cu întârzierea, te voi pierde. Ceva însă, m-a îndemnat să nu renunţ. Să lupt. Să te caut. Să ajung acolo unde îmi doream. Sunt fericită că astăzi pot să păşesc alături de tine. În braţele tale, găsesc siguranţă. În ochii tăi, găsesc aprobare. În sufletul tău, găsesc dragoste şi armonie. Mi-a luat mult timp să înţeleg că am plecat de lângă cel pe care îl iubeam. Sunt fericită că am revenit. Parcă nici n-aş fi lipsit. Eşti acelaşi de care m-am îndrăgostit. Când mă-ndoiesc de ceva, tu dai visului meu culoare. Mi-e îndeajuns să privesc în ochii tăi şi devin încrezătoare!"
- Szakacs Nadina Maria în "Culegere de monologuri"

No comments:

Post a Comment