Nadina

Nadina

Wednesday 12 August 2015

Simt că-n iubirea noastră nu s-a spus totul...

"Te-am întâlnit într-un moment când nu ştiam ce-i iubirea. Astăzi, tot ce ştiu despre iubire, am învăţat de la tine. Cu şi prin tine mi s-au deschis căi către un sanctuar ce era inima mea. Tu erai fiecare dimineaţă în care mă trezeam cu zâmbetul pe buze. Fiecare zi pe care o întâmpinam încrezătoare. Şi tot tu-mi erai perna de noapte, cea mai odihnitoare mână în cuprinsul căreia îmi puteam cuibări capul şi toate visele. Unde sunt, astăzi, acele momente? Au plecat în stol, luându-te de lângă mine. Simt că-n iubirea noastră nu s-a spus încă totul. Mă simt ca o pasăre rănită ce se va lansa în orice clipă de la sol. Am să ating din nou văzduhul şi odată cu el, pe tine. Mi-e atât de dor să petrec ore în şir contemplându-te. Să-mi trec mâinile peste trăsăturile chipului tău, să mă umplu de tine, să te reconstruiesc ca-ntr-o amintire. Am nevoie din nou de acea libertate în doi. Să-ţi amprentez sărutări pe chip, să mă las cuprinsă de braţele tale. Sus, dragul meu! Sus mi-e inima şi respiră amintirile cu şi despre tine. N-am regrete. Sunt mândră de tot ce-am făcut. Mi-ar fi plăcut să te fi îmbrăţişat mai mult, să te fi privit mai des, să te fi ascultat mai înţelegătoare şi răbdătoare. Vino! Fii iar ghidul meu spre fericire! Simt că-n iubirea noastră nu s-a spus totul. Mai sunt atâtea de spus...nu mă lăsa fără răspuns..."                         
- fragment din lucrarea "DOR" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment