Nadina

Nadina

Saturday 20 March 2010

Zâmbet de martie-april


Soarele străluceşte mai des, îmi sărută chipul cu razele sale îmbietoare şi calde...verdele crud îl zăresc tot mai adesea, îmi bucură fiinţa şi îmi regenerează ideile!! Renasc flori, colţuri de suflet se lasă inundate de minuni...îmbrăţişări tăinuite, dor de dragoste, emoţie, clipele alături de tine, promisiunile şoptite cu sufletul întreg, stăruind de emoţie şi certitudine deplină...visul nostru împlinit, minunea ce eşti, minunea că sunt, toate trăirile împărtăşite...gânduri culese la margini de viaţă, şlefuite, hrănite cu speranţe şi bucurii depline, momente alese, culmi atinse de doi, neregretul că suntem împreună ceea ce suntem azi...
Zâmbet de martie-april, în tot şi-n toate ni se-arată...şi nu ştiu cum va fi destinul vreodată...dar în toate aceste zile de farmec pline, să-ţi aminteşti mereu de mine...de felul cum puneam secretele pe buze, cum îmi ţineam genele lăcrimânde închise, cum te susţineam şi-mi trădam propria cădere, când culegeam păpădii...faguri de miere!!
Ce minune că te afli pe lume, ce minune că exist anume pentru tine...ce grozav că viaţa ne-a adus laolaltă...zâmbet de martie-april, cules de-un băiat şi de-o fată :)

1 comment:

  1. "zambet de martie-april" cules de mine si de tine :)

    P.S.: Am descoperit care a fost problema si de ce nu puteai lasa comentarii, deci te astep cu mare drag :)

    ReplyDelete