Nadina

Nadina

Monday 6 July 2009

LoVe SToRy..

Cineva mi-a zis,cineva m-a împins, m-am împiedicat şi-am căzut în abis! Cineva mă cheamă,mai mereu mă-ndeamnă e ciudat că nu simt teamă!!!Cineva mă plânge, acel cineva m-atinge şi-a avut puterea sufletul a-mi frânge. Cineva nu uită, mă vrea înapoi, acel cineva în lacrimi vede ochii mei. Cineva se-ntreabă,dar nu îşi răspunde şi în suflet mă-nsoţeşte oriunde! Cineva pe care îl credeam treaz, dar l-am zărit profund agonizând astăzi,cu speranţe,sufletul şi-a frânt!!Cineva nu moare de dor şi aşteptare, numai se răneşte, cu adevărat iubeşte. Cineva n-ascultă, iubirea i se pare,probabil,defavoare. Cineva nu poate renunţa la mici nimicuri din viaţa sa şi asta îi ucide dragostea. Cineva a învăţat să iubească, dar cu cât rădăcinile mai mult în dragoste şi-a-nfipt cu atât mai mult s-a rănit. Cineva iubeşte, dar nu e iubit, cândva,a fost şi el fericit: azi toate bucuriile-au pierit. Cineva încă aşteaptă într-un colţ de lume să se-audă strigat pe nume, dar în zadar: n-aude decât ecoul lacrimilor iar! Cineva aşteaptă un zâmbet,un sărut, o-mbrăţişare, un semn că a primit iertare, aşteaptă să se petreacă o minune mare. Cineva-şi înghite suspinul în vecie. Moare, dar totodată iubirea-l reînvie. Cineva prea repede-a crescut, prea timpuriu dragostea a cunoscut, în loc în fericire să cadă cu iubirea sa în rugi a căzut, atât de crunt, impactul a durut atât de mult. Nici azi iubirea asta nu pot să o uit, aş vrea să şterg totul minut cu minut şi să o iau de la-nceput, dar încă simt: iubesc prea mult!

No comments:

Post a Comment