Nadina

Nadina

Thursday 27 July 2017

Reflecţii...













"Şi iată, fericirea poate fi construită din gesturi simple, dar pline de emoţie. Gesturi pe care am uitat să le mai manifestăm în graba noastră spre drumuri nesemnificative care ne răpesc clipe din viaţă. Dac-am fi mai simpli, mai buni, mai curajoşi, mai sinceri ne-am descoperi pe noi înşine şi i-am lăsa pe cei de lângă noi să ne descopere aşa cum suntem. N-ar mai trebui să purtăm măşti pentru ca X sau Y să ne placă, să ne aprobe sau pur şi simplu să ne însoţească. Dacă ne-am privi măcar o dată pe zi în oglindă şi ne-am vedea în lumina limpede a dimineţii, am înţelege care ne este rostul şi nu ne-am mai frământa atât în ezitări şi incertitudini. Realitatea are ceva concret, care nu ne poate fi luat de absolut nimeni: ceea ce suntem când ne privim în adâncul sufletului. Fă-ţi timp pentru tine mai des şi curăţă din când în când cămările prăfuite din lăuntrul tău. Deschide fereastra sufletului şi lasă lumina să te inunde. Fericirea nu e o noţiune abstractă, o poţi avea atât de uşor, dar te îndepărtezi de ea când devii străin de tine şi nu te mai recunoşti. Să trăim simplu, frumos şi fără mască. Sufletul să-l lăsăm curat în noi să crească."
- fragment din lucrarea "Culegere de monologuri"

No comments:

Post a Comment