Nadina

Nadina

Tuesday 5 July 2016

Când te încearcă dimineaţa...


















Când te încearcă dimineaţa
ai bucurii sau flori pe gene?
De arde soarele mult prea puternic,
nu te teme!
Eu sunt aici
şi nu mai plec,
nicicând nu voi mai abandona
calea care mi-a fost menită,
nici dragostea cu care-am fost sortită.

Când te încearcă dimineaţa
eu sunt aici,
aşa-i că şi tu eşti?
Te simt, tresar,
mă bucur din toţi rănunchii
am ţinut de ceea ce ne-a legat
cu toată sudoarea frunţii
şi cu-ale mele fragile unghii.

Când te încearcă dimineaţa
care e primul lucru care-ţi vine-n minte?
cât de devreme îţi aduci de noi aminte?
Sunt primul gând
sau cel secund?
o certitudine vreau:
până când?

Când te încearcă dimineaţa
din mângâieri şi-mbrăţişări
simt cum ni se desprinde viaţa.
Trăiesc, trăieşti,
aievea dragostea trăim
şi ce-mi doresc
e pururi ca astăzi
să fim,
unul de celălalt 
să ne îndrăgostim!

No comments:

Post a Comment