Nadina

Nadina

Wednesday 16 April 2014

Iubitule...


















Iubitule,
e timpul de crescut,
de început,
de-mbrăţişat...
Avem atâtea de făcut,
în dragoste,
să investim mai mult...


Iubitule,
te uită cum se face seară,
ne contopim iarăşi
în tandră-mbrăţişare...
Eu sunt cu tine,
tu eşti cu mine,
ne învelim în Universul nostru,
departe de ceea ce
nu ne aparţine...


Iubitule,
priveşte luna!
Aş vrea în dans
ca să mă prind cu ea,
să mă deprind,
cu-a sa lumină
şi cu dragostea...


În fiecare seară,
ne este felinar,
când mă iubeşti
ea ne dă sensuri infinite...
Ador, să fiu iar muza lunii
şi a ta, iubite!


Iubitule,
trezeşte-te...
pe cer ne-a răsărit
un Soare...
să profităm de zi,
căci Luna
ne va trimite
iarăşi la culcare...


Iubitule,
ia-mă de mână!
Să ştii că nu e
nicio grabă,
dar de la Răsărit
pân' la Apus,
aş cutreiera
o lume-ntreagă...
cu tine:
că mi-eşti drag
şi că-ţi sunt dragă!

No comments:

Post a Comment