Nadina

Nadina

Friday 13 March 2015

Despre plecare (II)



















"Despre plecare. Iată un lucru de care nu mi-a vorbit nimeni, niciodată. Un termen abstract până mai ieri. Am simţit că trebuie să plec. Acum. Altfel, n-am s-o mai fac niciodată. Ştiu, inima mă-ndeamnă să rămân. Şi ar fi mii şi mii de motive să rămân. Dar plec, ca un beneficiu adus amândurora. Acum, când amintirile încă sunt moi, când fiecare gând încă spre ce mai frumos ne poartă. vezi tu, în dragoste am căutat şi alte căi, dar nu am găsit altă cale. 
La început e mai greu. Cu timpul, totul devine mai uşor de suportat. Mă iartă c-am plecat. Să ştii că-n felu-mi de a fi nu te-am abandonat. Doar am plecat şi dacă să-nţelegi îţi este peste fire, tot timpului îi vom lăsa liberatatea să cearnă de ce peste fiinţe uneori încep simţămintele s-adoarmă.
Şi vor veni momente când vom blestema clipa când ne-am cunoscut şi vom avea regrete. Eu însă, sper să nu-ntinăm iubirea cu aceste şi dragostei să îi lăsăm tot ce a fost frumos şi este!"

- fragment din lucrarea "Montesambra, bărbatul vieţii mele" - Szakacs Nadina Maria

No comments:

Post a Comment