Nadina

Nadina

Monday 6 January 2014

La hotar de an, la hotar de suflet...

Dacă vom realiza o retrospectivă a anului care tocmai se pregăteşte să-şi ia la revedere, vom putea vedea că a fost unul plin de evenimente: fie că am iubit mult, fie că am iubit mai puţin, fie că anumite momente ne-au creat emoţii şi tensiuni, fie că proiectele au fost multe - dar până la urmă finalizate - a fost un an deosebit. Să nu ne pară rău de nimic, fiindcă fiecare zi a anului ce tocmai se desparte de noi e o filă din cartea vieţii noastre, o filă cu greşeli, corecturi, bune şi rele, lucruri de care ne mândrim mult sau mai puţin.
Să privim cu îngăduinţă spre toate câte au fost, să privim cu încredere spre cele care au să fie...să încheiem acest an cu linişte, dragoste, împăcaţi cu gândul că ceea ce nu a fost suficient până în prezent, îşi va găsi rezolvare sau se va împlini în noul an care vine.
Fie că am plâns, fie că am râs, că am încheiat un capitol din viaţa noastră şi am început un altul, orice împlinire sau neîmplinire - toate au fost binecuvântări ce s-au revărsat asupra noastră cu un scop...să nu ne pară rău de ce-am trăit...să mergem înainte cu dorinţa de-a trăi cât mai intens, de-a înfăptui cât mai multe fapte care să ne facă mândri şi împăcaţi cu sine.
La hotar de an, la hotar de suflet gândurile fiecăruia se îndreaptă spre cei dragi, cu dorinţa de a face mai bine ce n-am reuşit până acum, de-a îndrăzni mai mult, chiar şi pentru noi înşine dacă până acum n-am făcut-o. La hotar de an, la hotar de suflet putem să ne înălţăm sufletele cu toată dragostea spre fiinţe iubite, menite să ne-aducă bucuria şi împlinirea. Indiferent care sunt aceste fiinţe: foşti sau actuali dascăli, colegi, elevi, cunoştinţe, prieteni, părinţi, fraţi sau surori...
La hotar de an, la hotar de suflet îmi fac bilanţul, trag linie la toate câte-au fost şi socotesc că multe-au să mai fie, ştiute şi neştiute, dar binevenite, dacă astfel sunt menite. La hotar de an, la hotar de suflet să-nchinăm cu toţii cupa fericirii, bineţii, a dorinţei de mai bine şi de mai frumos pentru toate sufletele, din toate colţurile îndepărtate ale lumii, de pe orice emisferă cunoscută sau necunoscută nouă...
La mulţi ani întru bucurie, sănătate şi noroc...şi să-ntâmpinaţi Noul An în lumină şi pace deplină!

Cu drag,

un gând din 2013 către câte-au să se mai aştearnă din condei în 2014

No comments:

Post a Comment