Nadina

Nadina

Sunday 16 May 2010

Vis de femeie...


...ţesut sub rochia viselor, crezând că da, doar cunoscându-te mă vei plimba, făcându-mi cunoştinţă cu fericirea... şi pentru asta unic tu îmi eşti, speranţe, vise - toate îmi hrăneşti...
Aştept cu nerăbdare fiecare semn, o zi fără de tine-mi pare un blestem... şi când petrecem orele-mpreună e-un îndemn... pe care-n orice oră l-aş urma, pe ploaie, pe ninsoare, n-ar conta...
Eşti muntele pe care vreau să-l urc spre-al cuceri... tu-mi eşti bucata şi de noapte, şi de zi... nu cred nimic pe lume a mă ferici, decât faptul de-a te iubi... eşti tot ce poate nu-mi închipuiam, necunoscându-te mi te imaginam... eşti sufletul ce mângâie şi face totul ca să-mi pară mai uşor... eşti fapta bună, mă faci să par în a luminii nopţii zână... tu, drag titan, ce-ai cucerit spaţii din mine... îmi eşti benefic, dădător de vise... şi patimile toate mi le ţii închise!!
Vis de femeie - poţi să ştii? Care vis de urmat eu aş dori? În preajma ta, cucerind înălţime după înălţime... visând că toate-s bune şi când nu-s... că cerul e mai răsărit decât apus... că-n toate se-mpleteşte a noastră fire... uimindu-i şi pe ceilalţi, a noastră nemurire!!!
Distanţe se-mpletesc cu-apropieri fireşti şi linişti care azi domnesc... preocupaţi cu binele din jur, ne-acoperim cu visul de a fi aproape... ne dăm întâlnire la intervale rare-n noapte... priveşte către cea care pare pe amândoi a ne lumina... să îţi dea un sărut şi-o-mbrăţişare trimise de mine... ştiind că înzecit acestea tu mi le vei da... semnat, pe veci, femeia pe care-o întâlneşti în vis... femeie care, raiul astăzi ţi-a deschis... şi toate-s mai reale decât ţi-am promis...

No comments:

Post a Comment